Veronika Trněná

Posledních třináct let jsem na cestách. Chvíli mým domovem bylo Rakousko, později deštivá Anglie, kterou vystřídala rozpálená Sicílie. Itálie mi učarovala natolik, že jsme tam žila s mým mužem téměř 8 let.

Minulý rok jsme si pořídili vysněný domek na čtyřech kolech. Místo našeho pobytu je velice proměnlivé, záleží kde zrovna zaparkujeme. Někdy máme výhled na hory a jindy zase máme soukromou pláž. Momentálně je našim domovem Gruzie.

S hlavou proti zdi

Už tomu bude týden co bloumáme Římem a snažíme se tohle město nějak uchopit. Oficiálně pobýváme na adrese Via Tolfa 26, ale ve skutečnosti byvakujeme na přilehlém parkovišti. Úkolem číslo jedna je najít si legální práci.

26.8.2018 v 20:50 | Karma: 18,66 | Přečteno: 890x | Diskuse| Cestování

Veronika Trněná

Sicílie! To je úplně jiná Itálie!

Funguje to tu naprosto jinak... Pracovní situace je tu vskutku nezvyklá. Pojem “MODERNÍ OTROKÁŘSTVÍ” mluví za vše. Vítejte na Sicílii

14.6.2018 v 15:09 | Karma: 21,56 | Přečteno: 1469x | Diskuse| Cestování

Veronika Trněná

Krok do snu... nejtěžší je ten první (pak už to zvládne každý)

K tomu abychom převrátili náš život kompletně naruby, stačila jedna romantická večeře v italské restauraci na předměstí anglického Manchesteru. Kapky deště klepaly na okna a my jsme se konečně rozhodli. Chceme žít v Itálii

13.6.2018 v 18:12 | Karma: 16,83 | Přečteno: 807x | Diskuse| Cestování

Anděl strážný

Prolomila jsem brány anglického zdravotnictví a konečně mám nový JOB! Diář mám zavalen rozpisem služeb a jakoby to nestačilo, tak o víkendu potřebují akutně obsadit dvě dvanáctky v ženské věznici.

29.5.2018 v 6:00 | Karma: 18,98 | Přečteno: 715x | Diskuse| Cestování

Tři injekce pro sestřičku

Ležím v nemocnici na severu Manchesteru s vysokou horečkou a potichu fňukám do polštáře. V hlavě se mi honí tisíce myšlenek, ale do druhého dne si pamatuji jen jedinou: Musím si najít nový JOB

11.5.2018 v 9:50 | Karma: 19,99 | Přečteno: 1132x | Diskuse| Cestování

Sen z druhé ruky

Italská motorka Ducati denně protestuje a kašle jako tuberák. Vzpouzí se, aby nemusela absolvovat cestu do práce. Dává jasně najevo, že není stvořena pro takové mizerné klimatické podmínky. Akutně potřebujeme do rodiny druhé auto.