Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

S Egyptem zkušenosti nemám, ale slyšela jsem o “pomstě”, která složí většinu návštěvníků.

Přeji hodně příjemných cestovatelských zážitků!!!

0 0
možnosti
Foto

R^mohu vaši zkušenost potvrdit-ač jsem v Maroku moc opatrná nebyla a smlsla kde co, střevní problémy se nedostavily, zatímco v Egyptě i přes veškerá preventivní opatření mě vždy na pár dní přímo složily;-D

a to že jsou Italové na hygienu spojenou s konzumací jídla velice opatrní mohu potvrdit také-nekonečné omývání loupání a dezinfekce čehokoliv při vaření mě někdy připadala až patologická, když jsem se u svých známých účastnila přípravy pokrmů

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 978x
Posledních třináct let jsem na cestách. Chvíli mým domovem bylo Rakousko, později deštivá Anglie, kterou vystřídala rozpálená Sicílie. Itálie mi učarovala natolik, že jsme tam žila s mým mužem téměř 8 let. 

Minulý rok jsme si pořídili vysněný domek na čtyřech kolech. Místo našeho pobytu je velice proměnlivé, záleží kde zrovna zaparkujeme. Někdy máme výhled na hory a jindy zase máme soukromou pláž. Momentálně je našim domovem Gruzie.