Diskuse

Dva světy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

8-oto není možné8-o

podle paní Pilloni vás tam na každém kroku může znásilni či zabít imigrant

0 0
možnosti

Já paní P. neznám, ona na Sicílii nebo v někde v Itálii žije? I můj muž je imigrant a já samozřejmě také. Odešli jsme za vidinou jednoduššího život do Anglie a pak jsme šli za hlasem srdceVdo Itálie. Můžu odpřísáhnout, že jsme nikoho nezabili ani neznásilnili.;-D

0 0
možnosti

Díky, zajímavá info o Anglii - svět prostě vždycky trochu jiný, že jsou naše domněnky. Jak říká Ruiz: nevytvářej domněnky.

1 0
možnosti

Jaké jsou nebo byli vaše domněnky? Můžete to trochu prosím nastínit? Upřímně mě zajímá jak na vás Anglie zvenku zapůsobila.

0 0
možnosti
Foto

Opět velmi zajímavý blog.R^

6 0
možnosti

Děkuji! To píše sám život.V

0 0
možnosti

Zajímavé srovnání. Nemáte dojem, že to souvisí s rodinnou (ne)soudržností?

1 0
možnosti

Do rodiny jsem v Anglii nikomu neviděla, takže nemohu posoudit. Vystřídala jse různá pracoviště a moji angličtí kolegové byli vždy slušní a korektní lidé. Co jsem naopak na Sicílii, potažmo v Itálii vypozorovala ( nebo spíše zažila), tak to s tou italskou velkou milující rodinou není až tak žhavé...

Určitě na to má vliv anonymita velkých měst a hustota obyvatel. V Manchesteru se na jednom km čtverečním tlačí 4.300 lidí a naopak na Sicílii jenom 190 obyvatel. Všichni se na Sicílii více znají a častěji se setkávají. Takže je těžší provést nějakou lumpárnu, aniž by se to někdo nedozvěděl.

Všeobecně se v Itálii snaží mít lidé mezi sebou dobré mezilidské vztahy.

Možná by stálo za to si přečíst nějakou sociologickou studii o těchto patologických jevech. Souhlasím s vámi, že dobře fungující rodina je základ, ale rozhodně ne stoprocentní záruka.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS